نیاتک، دپارتمان مجازی IT شما

۰۲۱ - ۲۶۷۱۲۱۹۴ - ۲۶۷۲۰۱۶۱

طراحی سامانه ثبت سفارش مشتریان

بسیاری از کسب و کارها فروش مستقیم محصولات ندارند و یا قیمت نهایی محصول یا خدماتشان بسیار متغیر و وابسته به شرایط می‌باشد ، برای این دسته از کسب و کارها بهترین راهکار داشتن وب سایتی برای ثبت سفارش مشتریان میباشد.

چه کسی سفارش‌ها را ثبت میکند ؟

در این نوع وب سایت‌ها سفارش‌ها یا مستقیماً از طریق مشتریان و یا از طریق اپراتور سایت و با توجه به اطلاعات اولیه مشتریان ثبت میگردند

مزایای این راهکار چیست ؟

در این نوع راهکارها در مزتبه اول به شما در داشتن یک پایگاه جامع الکترونیکی سفارش‌ها کمک میکند و در ادامه آن امکانات زیر را به شما میدهد:

  • دسترسی به پنل سفارشات از طریق اینترنت (بدون محدودیت مکانی و زمانی)
  • محیط تعاملی(interactive) با مشتری جهت پیگیری سفارشات مشتری و نمایش وضعیت‌های سفارش
  • دریافت گزارش های مدیریتی و آماری از تعداد ، نحوه ، وضعیت و … سفارشات
  • گفتگوی آنلاین با مشتریان از طریق سایت
  • پرینت سفارشات جهت بایگانی کاغذی
  • بهره مندی از سیستم شماره گذاری سریالی سفارشات
  • مطلع شدن از سفارش های جدید از طریق ایمیل
  • بهره مندی از سیستم تیکتینگ (Ticketing) پشتیبانی جهت رفع مشکلات مشتریان
  • ثبت درخواست ها و جواب ها به صورت سیستمی و مکتوب جهت ارائه های بعدی
سیستم مدیریت وظایف سازمانی

مشخص نمودن وظایف کاری ، پیگیری و مکاتبات مرتبط با هر شخص و یا گروه‌های کاری ، مشخص نمودن محدوده های زمانی و در نهایت گزارش های ارزیابی بر اساس کارهای انجام گرفته توسط پرسنل. توسط این نوع سیستم کارهای بزرگ را سر وقت انجام دهید

مطالب بیشتر
طراحی اتوماسیون مکاتبات اداری

نامه نگاری و چرخه های کاری یکی از مهم‌ترین بخش‌های کاری هر سازمان محسوب می‌شود ، راهکار های نامه نگاری هوشمند که با توجه به نیاز سازمان به صورت اختصاصی نوشته شده باشد یکی از ارکان اصلی پیشرفت آن سازمان محسوب میشود

مطالب بیشتر
طراحی سامانه مدیریت اسناد و مدارک

نگهداری و دسته بندی اسناد و مدارک دیجیتالی هر سازمان ، نگهداری نسخه های مختلف یک سند ، دسترسی و جستجوی آسان اسناد ، به اشتراک گذاری فایلها در سطح سازمان و ...

مطالب بیشتر
طراحی سامانه ثبت سفارش مشتریان

بسیاری از کسب و کارها نیاز به یک سیستم جامع و عمومی ثبت سفارش دارند تا پس از ثبت سفارش آنلاین توسط مشتریان اقدام به برآورد قیمت محصول ، تماس با مشتری ، ایجاد پیش فاکتور و … بنمایند.

مطالب بیشتر
اتوماسیون اداری

خودکار سازی مراحل انجام کار ، مدیریت کارها ، داشبورد های مدیریتی ، نمودارهای پیشرفت کار ، مدیریت کارمندان ، ثبت درخواست ها ، محیط های چت درون سازمانی و موضوع محور ، اعلامیه های عمومی و گروهی و ...

مطالب بیشتر