بسیاری از کسب و کارها فروش مستقیم محصولات ندارند و یا قیمت نهایی محصول یا خدماتشان بسیار متغیر و وابسته به شرایط میباشد ، برای این دسته از کسب و کارها بهترین راهکار داشتن وب سایتی برای ثبت سفارش مشتریان میباشد.
چه کسی سفارشها را ثبت میکند ؟
در این نوع وب سایتها سفارشها یا مستقیماً از طریق مشتریان و یا از طریق اپراتور سایت و با توجه به اطلاعات اولیه مشتریان ثبت میگردند
مزایای این راهکار چیست ؟
در این نوع راهکارها در مزتبه اول به شما در داشتن یک پایگاه جامع الکترونیکی سفارشها کمک میکند و در ادامه آن امکانات زیر را به شما میدهد:
- دسترسی به پنل سفارشات از طریق اینترنت (بدون محدودیت مکانی و زمانی)
- محیط تعاملی(interactive) با مشتری جهت پیگیری سفارشات مشتری و نمایش وضعیتهای سفارش
- دریافت گزارش های مدیریتی و آماری از تعداد ، نحوه ، وضعیت و … سفارشات
- گفتگوی آنلاین با مشتریان از طریق سایت
- پرینت سفارشات جهت بایگانی کاغذی
- بهره مندی از سیستم شماره گذاری سریالی سفارشات
- مطلع شدن از سفارش های جدید از طریق ایمیل
- بهره مندی از سیستم تیکتینگ (Ticketing) پشتیبانی جهت رفع مشکلات مشتریان
- ثبت درخواست ها و جواب ها به صورت سیستمی و مکتوب جهت ارائه های بعدی