نیاتک: دپارتمان مجازی IT سازمان شما

خدمات طراحی اتوماسیون های اداری

1
سیستم مدیریت وظایف سازمانی

سیستم مدیریت وظایف سازمانی

مشخص نمودن وظایف کاری ، پیگیری و مکاتبات مرتبط با هر شخص و یا گروه‌های کاری ، مشخص نمودن محدوده های زمانی و در نهایت گزارش های ارزیابی بر اساس کارهای انجام گرفته توسط پرسنل. توسط این نوع سیستم کارهای بزرگ را سر وقت انجام دهید

مطالب بیشتر
طراحی اتوماسیون مکاتبات اداری

طراحی اتوماسیون مکاتبات اداری

نامه نگاری و چرخه های کاری یکی از مهم‌ترین بخش‌های کاری هر سازمان محسوب می‌شود ، راهکار های نامه نگاری هوشمند که با توجه به نیاز سازمان به صورت اختصاصی نوشته شده باشد یکی از ارکان اصلی پیشرفت آن سازمان محسوب میشود

مطالب بیشتر
طراحی سامانه مدیریت اسناد و مدارک

طراحی سامانه مدیریت اسناد و مدارک

نگهداری و دسته بندی اسناد و مدارک دیجیتالی هر سازمان ، نگهداری نسخه های مختلف یک سند ، دسترسی و جستجوی آسان اسناد ، به اشتراک گذاری فایلها در سطح سازمان و ...

مطالب بیشتر
طراحی سامانه ثبت سفارش مشتریان

طراحی سامانه ثبت سفارش مشتریان

بسیاری از کسب و کارها نیاز به یک سیستم جامع و عمومی ثبت سفارش دارند تا پس از ثبت سفارش آنلاین توسط مشتریان اقدام به برآورد قیمت محصول ، تماس با مشتری ، ایجاد پیش فاکتور و … بنمایند.

مطالب بیشتر
اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری

خودکار سازی مراحل انجام کار ، مدیریت کارها ، داشبورد های مدیریتی ، نمودارهای پیشرفت کار ، مدیریت کارمندان ، ثبت درخواست ها ، محیط های چت درون سازمانی و موضوع محور ، اعلامیه های عمومی و گروهی و ...

مطالب بیشتر
طراحی اتوماسیون رسم چارت سازمانی

طراحی اتوماسیون رسم چارت سازمانی

تعریف مدیریت ها ، معاونت ها ، واحد های کاری ، تعداد افراد مشغول در هر واحد و در نهایت رسم چارت سازمانی داینامیک و خودکار جهت استفاده های آماری و مدیریتی

مطالب بیشتر