وب سایت ثبت سفارش مشتریان

order websites
وب سایت  ثبت سفارش مشتریان

بسیاری از کسب و کارها فروش مستقیم محصولات ندارند و یا قیمت نهایی محصول یا خدماتشان بسیار متغیر و وابسته به شرایط می‌باشد ، برای این دسته از کسب و کارها بهترین راهکار داشتن وب سایتی برای ثبت سفارش مشتریان میباشد.

چه کسی سفارش‌ها را ثبت میکند ؟

در این نوع وب سایت‌ها سفارش‌ها یا مستقیماً از طریق مشتریان و یا از طریق اپراتور سایت و با توجه به اطلاعات اولیه مشتریان ثبت میگردند

مزایای این راهکار چیست ؟

در این نوع راهکارها در مزتبه اول به شما در داشتن یک پایگاه جامع الکترونیکی سفارش‌ها کمک میکند و در ادامه آن امکانات زیر را به شما میدهد:

  • دسترسی به پنل سفارشات از طریق اینترنت (بدون محدودیت مکانی و زمانی)
  • محیط تعاملی(interactive) با مشتری جهت پیگیری سفارشات مشتری و نمایش وضعیت‌های سفارش
  • دریافت گزارش های مدیریتی و آماری از تعداد ، نحوه ، وضعیت و … سفارشات
  • گفتگوی آنلاین با مشتریان از طریق سایت
  • پرینت سفارشات جهت بایگانی کاغذی
  • بهره مندی از سیستم شماره گذاری سریالی سفارشات
  • مطلع شدن از سفارش های جدید از طریق ایمیل
  • بهره مندی از سیستم تیکتینگ (Ticketing) پشتیبانی جهت رفع مشکلات مشتریان
  • ثبت درخواست ها و جواب ها به صورت سیستمی و مکتوب جهت ارائه های بعدی